kreativitet

Tanken med den här bloggen är att ge min krativa sida mer utrymme. Efter några år med bokföring som min stora sysselsättning så behöver jag avlasta den konforma delen av mig och testa lite olika projekt.

Med månader fulla av lite för mycket jobb har jag insett att för att må bra behöver jag få testa små som stora projekt inom det som jag brinner för. Bakning, fina förpackningar, pyssel och knåp. Den stora gemensamma nämnaren är att det inte får vara projekt som löper under alldeles för lång tid, eftersom jag då tappar gnistan.

Vissa projekt kommer helt att misslyckas (vilket jag också behöver öva på) och andra kanske gör succé. Båda känns lika välkomna i dagsläget..

Låt spektaklet börja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0